- nytt inlägg.

godmorgon ,
klockan är inte så mycket än ,  hm runt halv åtta .
jag har sovmorgon idag till fem över halv nio .

jag undrar egentligen varför jag sitter här nu ,
jag är trött , i behov av en dusch och har börjat få så jävla ont i halsen :O
hoppas att det blir bättre till nio .
jag var borta hela förra veckan så folk tycker väl det låter knäppt om jag ska vara hemma idag igen ,
men jag har sagt till mig själv :
- får jag ondare , då stannar jag hemma idag !
då kan jag vila halsen och dricka massa bra saker ,
sen imorgon , då är det skola , oavsett hur ont jag har .
får då har jag ju gett halsen en chans att läka ?

hm , i alla fall .
idag efter skolan (om jag nu ska till skolan) eller när älsklingen slutat skolan ,
då ska vi ner på stan en sväng är det tänkt :)
myspys .
det var rätt längesen som vi gick på stan tillsamman :)

imorgon ; ONSDAG !
vilket innebär flytt ,
sen så har jag ju även fått förfrågan om att bo hos svägeskan när hon ska iväg .
vore det inte lite myspys älskling ? :)

jaja , nu ska jag göra något vettigt och duscha ,
sen får vi se hur min kompis halsen mår ,
men ta't lugnt ellenpropellen !
jag meddelar om hur jag gör :)

bästaste !
PUSS




Kommentarer
Postat av: ELLEN

2009-09-29 @ 10:12:49
URL: http://ellennord.blogg.se/
Postat av: ELLEN

det gjorde du inte alls det ... :(

2009-09-29 @ 10:13:27
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0