- patetiskt med skitsnackande brudar.

:D

det blev inget skrivande i skolan idag faktiskt ,
hela dagen har gått på segt men ändå snabbt på samma gång .
vi har haft sven i princip hela dagen ,
och bra har det gått !
sven stoppade mig och ellen när dagen var slut och berättade att vi hade klarat allt bra och utvecklat oss ,
han pratade även lite om disskusionerna vi haft innan i studion ,
han hade fattat direkt och förstod vissa saker som fler än jag märkte ,
HAHAH patetiskt .

och på tal om patetiskt så blir jag bara så full i skratt .
det finns verkligen människor som jag skulle kunna ställa mig och hälla en hel hink med vatten över ,
jag brukar inte tycka illa om folk men nu börjar det bli så jävla larvig !
haha , vi dör seriöst i en skrattattack .
mogna flickor ,
ingen av er är ens värd att kalla min gris för gris !
ni är så patetiska , och bara för att hon är snygg !
känner ni kanske att hon är som ett hot mot er ?
jaja , är man snygg som henne så förstår man att folk måste snacka skit för att ens få prata om henne .
jaja , ta det face to face istället !
det skulle genast bli mera omoget !

nu sitter jag hos pappa ,
men ska inom kort ner till mamma för att packa ,
jag menar , på onsdag så flyttar vi ju !
på tal om onsdag så kanske man ska bo hemma hos svägerskan nu när hon ska iväg ,
lilla liam och kissekatterna måste ju ha någon som passar dom när ingen är hemma .
vi får se hur vi gör med den saken .

nu ska jag myspysa lite med noahtoa !
thih , han är nyäten och jag har nyss rapat han ,
nej dax för blöjbyte nu ;)
skriver senare !



PUSS

och du ellen ,
you can do she can do so much better ;)



Kommentarer
Postat av: ELLEN

just det! ingen annan får kalla mig för gris, bara bara du du!



höhö, den där sista meningen väcker så många minnen! eller hur? det är nästan så att man saknar den tiden. jag menar, nu handlar allt om killar med hårda växelspakar ;)



<3

2009-09-28 @ 15:04:53
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0