- rubrik är ett jobbigt tänk.

shulululu !
sitter här hemma hos pappa just nu .
lusan äter sitt ben och jag sitter och funderar lite .
mamma sitter här mittemot och matar noah tror jag ?
hon är lite fundersam över hur jag kan skriva utan att titta på tangentbordet :P
HAHAH !
söt hon är lilla tanten !

idag är det fredag ,vilket betyder ?
JO HELG ! :D
åh så skönt det är när det är helg .
fast dock så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men men .
något kommer man nog på i alla fall får vi hoppas :D

snart ska man hem till älsklingen också :D
åh , haha jag snodde en tröja av honom imorse (A)
dock skrev jag det till honom men det gjorde inte så mycket enligt honom :D
thihihi !
busig jag är :D

och jag är sugen på pucko !
ååååh ge miiiiiiiiiig ! :D




PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0