- seg dag.

söndagen den tjugonde september .
jag sitter här hemma hos pappa och klockan är runt elva .

gårdagen spenderades endast med mamma och sen så bar det av mot vingåker med mamma , marve och noah .
vi var där ett rätt bra tag och fikade massor ;)
jag drog även upp till saam ett tag :D har saknat henne !!
sen blev det hemfärd och klockan var mycket .
jag skulle till älsklingen men han var inte hemma så jag drog till mamma .
jag dösomnade direkt i soffan och vaknade stundvis hela natten då noah var hungrig .
måste ju hjälpa mamma lite så hon inte blir alltför trött :)

nu sitter vi alla här som ett gäng nötter och bara tittar .
vädret börjar bli lite bättre så vi får väl se vad som händer senare .
jag ska i alla fall träffa älsklingen då har jag bestämt !
jag älskar honom !
bäst i hela vida världen är han !

om endast tio dagar så får vi flytta !
huh så skönt !


PUSS


Kommentarer
Postat av: Gullan

Ska ni flytta igen? Trivs ni inte? =0) för litet kanske =0)

2009-09-20 @ 14:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0