- skogsröj vs busan och liam.

sitter hemma hos pappa .

igår så gick jag och hämtade leah och liam och sen så gick vi runt lite överallt :)
vi mötte pappa och busan , så busan och liam hade riktigt mysigt :)
dom rev hela jävla skogen :P
sen så lekte vi och gungade och har riktigt trevligt :)
fikade lite gjorde vi också :)
sen så drog vi hem till lotta och busade lite .
när leah somnat så drog jag hem till älsklingen igen :)

nu ska jag snart tillbaka dit :D
thihih !
jag älskar honom !

 

PUSS

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar:

äsch! du vet att du är snyggare! vare sig du har smink eller inte ;)



<3

2009-09-07 @ 15:45:26
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0