- smyger mig på.

:D

hemma hos älsklingen ,
jag sitter vid matsalsborden med laptopen och den snygge ligger i soffan och kollar på någon film ,
han är så grymt snygg när han ligger där ,
åh det är så att man bara dreglar !
huh , pust , stön !
han lyckas alltid ge mig andningsuppehåll ,
han kan knappt titta på mig innan jag får svårt att andas .
åh vad jag älskar dig rasmus book newton !
massa mest ! ♥

som ni vet så var jag hos pappa förut ,
jag , pappa , mamma , noah och lusan gick ut ,
det gick skitbra ...
... tills det började ösregna bara sådär !
haha , jaja lite kul var det i alla fall :P
sen när vi kom tillbaka så käkade vi och sen så drog jag ner hit .

hjärtat och jag ska alldeles strax käka pizza :)
lite myspys !
sen så ska vi även se på " a walk to remember" ikväll :D
åh jag älskar den filmen , för att inte tala om låten "only hope" som mandy moore sjunger !
älska älska den filmen !
nej men jag har ju fastnat för den låten så därför tjatade jag lite och vipps ;)
tur att min älskling är så söt och snäll :D

nej nu ska jag hoppa på honom och störa honom i filmen :D
vill mysa lite :D
thihih  , hoppas han inte hinner se detta innan det sker :P
(A)

jaja !
PUSS VA !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0