- utan tankar.

har inte skrivit något än idag så det är väl kanske dags nu .
dagen har rullat på med sovmorgon , sen hade vi grafisk kommunikation .
lunch efter det = pannkakor :D
nu är lunchen slut och vi sitter här och ska ha svenska ,
idag ska vi presentera och prata om böckerna vi skulle läsa i en bokcirkel .
vi fick ju välja en fördjupning och då valde jag "litteratur läsning" vilket innebär att man ska läsa böcker och sedan prata om i den gruppen som bildades .
vi valde att läsa olika böcker men av samma författare som då vart Katarina Von Bredow .
Jag fick boken "syskonkärlek" och herrejösses så bra den är !
ååååh jag blir helt tokig .
hih , satt även nyss och pussades lite med min kära pojkvän som är det finaste som finns !
btw och på tal om ingenting så har vi nu fått bekräftat att vi får flytta den trettionde september :D

jag skulle också behöva hundra kronor !
jaja nu ska jag ta och kolla igenom vad jag ska säga osv ;D
skriver senare !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0