- 10 sanningar?

1. Jag har knivskräck.
Jag klarar ju av "matknivar" men jag är livrädd för
vassare knivar, vet inte varför men hjärtat slår extra
hårt och ibland får jag värsta skakningarna.

2. Jag är väldans höjdrädd.
Jag klarar inte ens att hoppa från startpallar i badhus,
då är det rätt illa faktiskt.
Dock klarar jag lite höjder beroende på omständigheter
och vem jag är med.
Låter sjukt, I know.

3. Jag är farträdd.
Jag klarar inte av när det går för fort!
Jag får panik och hyperventilerar om jag sitter i en bil
som kör för fort, sen så glömmer jag att andas.
Jag är till och med rädd för att bli skjutsad på en cykel
i en brantare nedförsbacke!

4. Jag har fobi för killar/män som skriker!
Jag vet inte varför, men det tar emot massor!
Jag blir stel och stirrig.

5. Jag är laktosintolerant.
Inte i massmängd, och jag kan dricka vanlig mjölk och
så men jag kan inte äta eller dricka för mycket saker
som innehåller mjölk. Kan tex inte äta en glass och sen
dricka ett glas mjölk och en tallrik fil, då exploderar min
lilla mage.

6. Jag går inte utan musik i mina öron!
Om jag ska till skolan, om jag ska ut på promenad eller
om jag ska möta någon bara 5 minuter härifrån så måste
jag ha musik i öronen annars kommer jag ingenstans!
Musik i mitt hjärta! Jag skulle inte fungera utan musik!

7. Jag umgås typ bara med killar.
Jag passar bra med killar och trivs så bra med dom!
Klarar bara av att umgås med vissa tjejer.
Och jag har nästan bara killkompisar!

8. Jag går inte upp i vikt.
Men det vet ni ju redan!
Jag kan äta vad som helst och hur mycket som helst utan
att det syns.
Dock har vi kommit på att det kan vara glutengrej.
Det ligger i släkten, både glutengrej och för bra ämnesomsättning,
ska kolla upp det där för så fort jag äter deg, bröd eller något
med massa mjöl i så sväller min mage och blir faktiskt stor!

9. Jag ger hellre än tar.
Jag ser hellre att andra blir glada än att jag får något själv!

10. Jag börjar lätt grina om någon säger något fint till mig.
Jag uppskattar alltså fina kommentarer och saker som
verkligen kommer från hjärtat!




Där har ni tio saker som ni förmodligen redan visste :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0