- 1a fucking april.

Jag glömde berätta en viktig detalj ang igår.
Som ni vet så skrev jag ju när kom hem.
Grejen är den att jag käkade när jag kom hem
sen så tyckte J det blev lite tomt, så jag drog mig
dit igen och då var klockan ca 01.25.
Haha, somnade nästan direkt.
Så imorse så vaknade jag tidigt av att mamma ringde
sen så klädde jag på mig, gnällde lite då han kunde
fortsätta sova medans jag hade skola och sen så
gick jag hemåt.
Väl hemma så bytte jag om och sen så mötte jag upp
Freddie som jag fått ett sms av, vi drog förbi polisen där
han skulle hämta sitt pass sen så bar det av mot skolan.
(bilden är från igår)
MÅSTE ÄVEN BERÄTTA OM HUR JAG BLEV GRUNDLURAD!
HAHA, FUCK 1:A APRIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0