- avskavt och ofräscht.

Nämen goddagens.

Sitter här som en luffare och säckar.
Gårdagen spenderades hemma i soffan (som väntat).
Blev till att se lite skitprogram på tvn och passa barnen
en liten liten stund.
Telefonen min dog igår så efter det somnade jag,
därför jag inte svarade på några sms senare under
gårdagen/natten.

Idag är det så tråkigt väder,
dock snöar det inte så det är väl positivt men ändå.
Funderar lite på vad man ska göra idag... Kanske skulle
ta och rensa ur garderoben igen, känns som om jag inte
gör något annat.
Sen måste jag upp till pappa och lämna lite saker, och
förhoppningsvis få med mig en film hem :D
Har ingen aning om vad som händer ikväll, någon som
har något förslag? :D

Nej, ska nog ta och hoppa in i duschen, sen så måste jag
försöka fixa mitt hår, vilket inte kommer gå så bra då min
kära bror tog med sig plattången till kusin!
Gaaah, hoppas man inte ska iväg något senare då :P
Haha, måste även fixa naglarna då dom ser rätt ofräscha
ut nu, avskavt nagellack, ojämna kanter och bara allmänt
fula.

Men jag skriver senare!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0