- bra dag...

Första praktikdagen har varit toppen!
Var lite nervös imorse men hittade dit direkt!
Alla var jättetrevliga och jag trivs superbra!
Idag har jag fått kolla igenom vad dom gör och
sådär.
Sedan har jag även fått redigera lite bilder, och
tro mig det var enkelt!
Sedan så har jag fått skriva in lite text på datorn
och sedan så fick jag även i uppdrag att göra en
enkät!
Jag fick ett block, en penna och en kamera sen så
skickade Mats ut mig på stan för att intervjua folk! :O
HAHAHHAHA, jaja det gick ju rätt bra!
Bortsett från att jag först blev yr, sen började blöda näsblod,
sedan så fick jag ont i magen.
Hahaha, jaja men det gick ju bra i alla fall.
Slutade 4.

Sedan så drog jag direkt hem till baby,
dock träffades vi bara en snabbis då han skulle iväg.
Men allt ont jag hade försvann där en stund, och istället så låg
jag typ haldäckad på hans soffa (A) HAHAHH.
Hoppas på att få spendera kvällen med honom också,
saknar honom så fort jag går utanför hans dörr.

Nej nu ska jag kila.
Btw så ligger findus här på dataskärmen :O
Vi har en såndär gammal och tjock och han ligger uppe på den.
HAHAHHA, cpkatt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Leas mamma Sandra

Hej!

Såg din kommentar om att vara med i er tidning (som du skrev i mars) idag, har inte sett det tidigare, därför har jag inte hört av mig. Såg att ni hade intervjuat Sandra istället. :)

2010-04-26 @ 21:21:27
URL: http://leasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0