- drömmar om IKEA.

Jag är trött.
Jag brukar inte vara såhär trött.
Ändå somnade jag rätt tidigt och vaknade senare än
jag brukar.

Efter att jag publicerat mitt "vill ha"-inlägg så skrev
baby att han var påväg hem/hemma.
Så jag drog på mig ett par byxor och en tjocktröja över
pyjamasen och sedan så satte jag upp mitt dyngsura hår
i en knut och sen bar det av mot honom.
Väl framme så blev det sängen nästan bums, jag var dötrött,
fast vi slog på "Avatar".
Jag hann inte se så mycket av den men det jag såg var i alla
fall bra! Ska väl se resten av filmen när jag har möjlighet.
Vaknade imorse av att mamma ringde och sen så blev det till
att ligga och dra sig i sängen ett bra tag innan jag drog hem
till pappa (som förövrigt bor granne med baby).
Väl hemma hos pappa så blev det en snabb frukost, och sen
så beslutade jag mig för att hänga med pappa då han skulle ut
men lusan. Vi gick åsen hela vägen bort, sen runt furuliden och sen
tillbaka.
Riktigt skönt faktiskt!

Sen har dagen bara rullat på och nu sitter jag här hemma.
Har mest suttit och drömt mig bort när jag spanat in IKEAs hemsida.
Ska dock bege mig ut i köket och hjälpa mami med maten.
Vi hörs senare (:
Kanske kommer upp lite bilder om ni har tur ;)

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0