- du ska ha dåligt samvete!

Sitter här vi min brors dator.
Dagen har rullat på och vi drog till pappa för någon/några
timmar sedan.
Vi ska äta om ca 10 minuter och då passar jag på att sno
datorn!

Ungefär kvar över ska jag till baby.
Ska ju spendera resten av denna dagen och även natten
där, ovanligt? Nej.
Så jag lär inte uppdatera något mer förns kanske möjligtvis
imorgonbitti, fast kom på att vi går härifrån klockan 5.

Det är även 2 dagar kvar tills jag fyller.


Men jag finns på sms hela dagen imorgon.
Förövrigt så är jag lite småsur på min kära Lars-Åke.
Först förstör han hela praktiken för min Ellen,
och sen min födelsedag just för att Ellen inte tar sig till stan.
Få inte dåligt samvete nu min kära, för det är L-Å som borde
ha det!
Men på fredag smäller det mylööv :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Åh, hoppas att du inte blir ledsen! Vi får ta igen det på fredag :D Då ska vi ha kuuuuuuuul :D <33

2010-04-19 @ 20:09:58
URL: http://ellennord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0