- fjortisar utanför ica.

Dålig uppdatering igen jag vet!

Gårdagen spenderades ju mest i lugn och ro då vi hade
studiedag.
Jag gjorde ingenting på hela dagen.
Sen vid typ 6 eller halv 7 så mötte jag upp Freddie.
Vi satt på en bänk och tog vår varsin sista cigg.
Vi satt där ett bra tag, Freddie dödade myggor och vi bara
tog det lugnt!
Sen så var det tomt i cigarettpaketena våra så vi drog till
Ica där vi införskaffade lite cigg, dricka och en chokladkaka!
Sen så satt vi utanför Ica som två fjortisar och drack lite och
käkade upp hälften av chokladkakan.
Sen så drog vi förbi hos mig, där mamma tyckte vi skulle handla
så det gjorde vi (:
Efter det så skulle jag till baby så jag och Freddie tog sällskap
en bra bit.
Vi la ju chokladkakan i hans jackficka och vi kom inte på att den
fanns där förns han hade kommit hem, så den lilla slampan käkade
upp den :O HAHAHH.

Väl hemma hos baby så blev det till att spana på tvn.
Sen så blev det sängen, men där blev vi inte kvar allför länge då
vi hamnade i soffan igen, myspys om ni frågar mig.
Efter mycket om och men så hamnade vi återigen i sängen och jag
tror att båda somnade rätt snabbt :P

Imorse så vaknade jag av att solen sken in genom persiennerna.
Det kändes riktigt bra och jag gick upp och klädde på mig och fixade
lite innan jag drog hem för att sminka mig och justera kläderna :P
Det såg verkligen inte bra ut :P
Stackars baby får vakna och kliva upp varje gång jag ska därifrån för
att jag inte tycker han ska sova med upplåst dörr.
Stackars <3

Just nu så sitter jag hos min far.
Skoldagen har rullat på rätt bra och efter skolan så drog jag hem.
Inte allför lång tid så drog jag och mötte Freddie och Eric,
och vi satt i solen och tog det lugnt, rökte lite och bara njöt!
MOHAHAHHA, så trevlans (:
Tur att några vänliga själar vill umgås med mig i detta fina väder.
Jag längtar fortfarande tills den dagen då baby vill följa med mig ut
och gå lite, för det skulle vara riktigt myspys.

Nu måste jag dra,
pappa ska ha datorn,
men jag LOVAR att uppdatera så fort jag kommer hem!
PUSS så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0