- förvirrad och osäker.

Sitter här med min lilla Noah som är gladare än vanligt.
Själv är jag helt uppe i varv och lite skakis.
Fick nämligen ett sms runt halv 4 imorse som fick mig
att bli riktigt pigg, så har inte kunnat sova sen efter 5
då jag vaknade till på riktigt och insåg vad det verkligen
stod i smset.
ÅH jag hoppas bara på att jag får ett till om ett tag (:
Jag är nervös, fast egentligen så är det ju inte jag som
ska vara det men i alla fall!
Kan inte låta bli!

På tal om nervös,
jag har ångest.
Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.
Jag vet en sak så solklart, men det känns som om
inte alla är med mig på den fronten.
Jag vill att något händer, vill att det ska förändras,
men man kan väl bara blunda och hoppas.
För det finns ingenting jag kan göra åt saken.
Kanske sluta känna sig ivägen?
Kanske kunna säga att så här är det.
Jag vet vad jag vill, men det känns som om inte
alla andra (du) gör det.
Det gör mig förvirrad och osäker, hur ska det här sluta?

Hoppas på att få träffa baby sen,
synd bara att han inte orkar följa med ut och gå,
jag vill så gärna, men förmodligen inte han :P
haha.

Nu ska Noah få lite gröt.
Så skriver senare (:
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0