- fredagsmys.

Har lunch,
eller har haft det i ca 30 minuter redan,
så ska börja bege mig tillbaka om ett tag.

Idag har jag som sagt bara försökt att få till min sida
om vernissagen.
Och det går trögt men det går framåt!
När jag är tillbaka där sen så skulle Mats och jag gå
igenom allt så vi ser lite vad som är gjort och inte.
Hoppas på att få sluta relativt tidigt idag (:

Sen ikväll blir det myspys.
Får ser hur dags baby skulle iväg och när vi sen ska hem.
Kanske hinner myspysa med Ellen först då.
Men vi får se senare, så fort baby är vaken så ska
jag fråga honom (:

Någon som vet när studiebidraget kommer förresten?

Nej nu ska jag pussas lite med kissarna innan jag drar.
Skriver om ett tag igen (:
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0