- frustration.

Jag vill ha ett jobb, jag vill ha pengar.
Jag vill flytta, jag vill ha något som bara
jag kan bestämma om och bara vara.
Någon som kan ge mig?
Haha, om ändå det vore så lätt.

Jag trodde jag skulle till baby,
men icke sa nicke så blev det inte.
Fick lite förhinder här hemma...
Inte jätteovanligt.
Och det är jag så förbannat jävla trött på.
Alltid.
Jag saknar honom, det gör jag alltid.

Men vi hoppas på att fixar-evve löser allt
snart, innan hon river väggar och tak.

Ville bara säga det och att jag är så galet
glad över att jag har min fina!
Utan honom hade allt varit så tråkigt just nu,
och det hade jag inte klarat av.
Tack baby, du är superduperbra och jag gillar
dig så superdupermycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0