- går han hem, går jag hem.

Men hejdär!
Var några timmar sen senaste uppdaten.
Jag har jobbat som tusan idag.
Men det går framåt!
Jag fick sluta tidigt idag vilket var riktigt skönt!
Var även uppe hos baby en snabbis innan jag skulle
upp till pappa och käka (:
Pappa och jag kom förresten typ nyss in då vi har
varit ute med sellepelle!

Vad ska alla göra imorgon?
Jag vet inte riktigt säkert än vad jag ska göra.
Det är sagt att jag ska vara med baby, men han brukar
ändra sig sådär i sista sekund och då kanske jag står där
själv?
När baby ska iväg och käka imorgon så kanske jag ska passa
på och spendera lite tid med min Ellen!
Men som sagt, jag måste få klartecken från baby om hur han
ska göra imorgon.
Förhoppningsvis ska han hem när han har ätit, det skulle vara
väldans mys om inte annat!
Om baby ska hem efter maten, då ska jag hem.
Ska han vidare till kompisarna så ska jag nog iväg med mina.
Vi får se senare :D

Du du du du, du är väldans fin!

Men puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0