- gillade skogen.

Goddagens.

Igår satt jag här som ett tänt ljus och väntade på att baby skulle höra av sig.
Han hade jobbat hela dagen och sen så drog han till några kompisar och festade
lite grann.
Det slutade i alla fall som så att jag och Taiga mötte upp honom.
Det första han gjorde var att hälsa på hunden :P sen så skulle han minsann
hålla henne, så det såg lite gulligt ut då hon är mini och inte han :D
Så vi började traska hem mot honom, och det var rätt kyligt ute.
Jag kände mig väldans stolt när vi gick hem igår, det kändes bra.
Väl hemma så började min lilla fullbulle att fixa fram vatten/mat-skålar, sovplats
och allt sånt till vovven, han var så glad igår :P
Sen så käkade han lite snabbt och sen blev det sängen.

Imorse runt halv 9 så begav jag mig ut med lillskruttan.
Det blev en långpromenad i det kyliga men fina och soliga vårvädret!
Det var riktigt myspys och skruttan gillade att gå i skogen :)
När vi kom hem så tror jag att jag tog livet att baby då jag var så iskall
och han hade legat under täckte jättelänge :P
Haha, förlåt!
Sen så somnade vi igen och för ca 1 timma sedan så gick jag och skruttan
därifrån då vi skulle fixa med påskmaten och hon ska hem nusnart.

Skriver senare, måste hjälpa mamma nu.
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0