- jag är en dålig människa.

Skolan gick seegt men ändå så fort.
Som sagt så sprang jag på Freddie imorse och
vi fixade hans pass.
Sen så har dagen rullat på och vi fick sluta typ 2 timmar
tidigare än vad vi brukar, riktigt skönt!
Efter skolan så tog jag sällskap med Freddie, som skulle
ner och möta upp Eric, för att sedan köpa cigg och andra
nyttigheter, han kan ju äntligen då han fått sitt pass :P
Så jag väntade med Freddie tills Eric slutade och det var
så skönt att sitta där i solen och bara njuta och sen prata
om allt mellan himmel och jord.
Det är det som är så skönt med honom, han förstår mig
och jag kan prata om allt med honom, han dömmer inte.
Han ger lite kritik och lyfter samtidigt fram det positiva.
Vad skulle jag göra utan dig som bästavän?

Drog hem och hämtade lite saker innan jag drog upp till
pappa en snabbis och sen vidare till baby.
Där blev det mest soffsittande med lite all möjligt på tvn.
Sen så drog jag återigen till min far för att käka, och passade
på då baby ändå skulle jobba.
Han är dock hemma om ett tag så det blir väl till att träffa
honom sen igen (:
Inte allt fel faktiskt, det lindrar det onda litegrann sådär.

Nej nu ska jag göra något dumt :O
Jag ska duscha fast klockan är över 21.00!
FYSKÄMMS EVELINA!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0