- layout.

Då har jag och Ellen haft lunch.
Vi drog till duveholmshallen där Ellen bjöd mig
på cola och pompoms :D
Tack Ellen Propellen!
Nu är vi färre än någonsin känns det som och
frågan är om vi kommer någon vart?
Jag har i alla fall kommit en bit på vägen vad
gällande mitt repotage men behöver lite hjälp
men slutlayouten och sen behövs det även
friläggas en bild.
Menmen, jag ska ju hit imorgon med så det lär
väl bli färdigt får vi hoppas!
Gaaah, jag orkar inte med det här.
Och det blir ju inte bättre när jag vet att baby
bara kan ligga i sängen och slöa :P
Haha, imorse när jag var uppe och fixade mig så
sov han fortfarande. Och han var knappt vid
medvetandet när jag väckte honom och sa att jag
skulle gå och att han fick låsa efter mig, haha.
Förlåt mig sötnos!
Nej nu är det dags att fortsätta, så kanske man slipper vara
här hela lovveckan.
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0