- leka av sig.

Det är fint väder.
Jag gillar fint väder.
Dock ska jag nog inte skriva det,
för sist jag skrev så så snöade det
dagen efter, haha :P

Igår, efter att jag varit hos käraste Ellen
och spanat film så drog jag hem.
Blev upphämtad av baby.
Haha jösses vad gullig han var igår,
ni hade nog dött om ni varit med, för det
höll nämligen jag på att göra :D
Haha, sötnos!
Efter mycket om och men så kom vi hem till honom.
Där blev det till att käka massor och sen
så slocknade båda två rätt snabbt.

Vaknade imorse och drog hem och hämtade lite
saker innan jag drog upp till far min som fixar med
maten.
När allt är fixat så ska jag sno Liam av Lotta sen ska
Selina få busa av sig rejält! Det var evigheter sen
dom träffades!

Nu har jag inte tid att blogga mera.
Gör det senare (:
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0