- liten blir stor.

Idag är det den 18e April 2010.
Jag är trött som en jag vet inte vad.
Det är 2 dagar kvar tills det blir resa och storshopping,
och det är 3 dagar kvar tills någon här fyller 18!

Igår blev det mycket väntande.
Men jag väntade och det slutade med att en väldans
full person (min kära baby) hämtade upp mig och sen så
drog vi vidare till honom där det vart fullt upp med matlagning,
bäddning av säng och en massa prat.
Åh jag blev så glad när jag fick höra vissa saker, dock är det
väl inte lika aktuellt idag kanske, får väl se hur mycket som
fortfarande kommer ihågs :P
Nej men det var trevlans i alla fall och somnade gjorde vi nästan
direkt!

Imorse vaknade jag rätt tidigt och drog hem då det ska tvättas.
Just nu sitter jag här med lilla Noisen som babblar på utav bara den!
Han sätter sig upp själv och vägrar att lägga sig ner!
Min lilla groda blir ju hela 8 månader om 2 veckor.
Det är ju sjukt hur fort tiden går!?


i bilen påväg från BB.

Undra vad som händer idag då,
ska väl snart upp till pappa ett tag kan jag gissa på.
Nej nu ska jag sminka mig och klä på mig.
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0