- morgondagens uppdrag.

Kan man bli annat än glad när man tittar på Noah?
Så fort man tittar på honom så skrattar han så att
man hör att det kommer från magen!
Och sen tittar han sådär gulligt på en med sina stora
blåa! Mina lilla groda har blivit så stor! Det är ju sjukt
hur fort tiden går, känns som igår jag höll honom
för första gången!

Denna dag har varit jobbig.
Idag skulle vi ju egentligen ha börjat närmare halv 11
men istället fick vi börja kvart i tio för att vi skulle ha något
matteprov.
Jag mötte upp Freddie på stan, sen så gick vi ner till skolan,
och solen låg på så skönt och mina neonrosa brills fick vara
mina följeslagare idag! Love it!
Jag har även kunnat börja använda min skinnjacka om dagarna
nu, riktigt najs måste jag få säga!
Det blev inget riktigt prov så för min del på matten, eller det var
nästan ingen som gjorde det, och vet ni vad jag fick reda på?
Att det räcker med att jag får G på nationella i matte B så har jag
G i det sen, bra va?
Frågan är bara hur i hela friden jag ska klara nationella om jag
inte ens klarar hemuppgifterna?
Jag får helt enkelt hitta någon som är bra på matte som kan hjälpa
mig lite? Om det nu finns någon sådan..
Efter matten så träffade vi Lars-Åke en snabbis då det inte blev
någon riktig lektion utan bara prat om praktiken som vi inte
hade fått reda på någonting om, och på måndag är det dags.
Efter det så hade vi lunch och efter det svenska,
då gick vi igenom lite av det vi ska jobba med sen fick vi även
reda på praktikplatserna! FINALLY!
Jag hamnade där jag ville hamna i alla fall, så jag är mer än nöjd.
Sen tycker jag så sjukt synd om Ellen, för det enda hon hade
som krav var att hon ville ha en plats i katrineholm då hon verkligen
inte klarar av att åka buss, och så får hon i vingåker! Stackars!
Efter det så hade vi engelska, och då var det prov som gällde,
och kunde Evelina något? Nja inte var det mycket, inte bra alls!

Efter skolan så drog jag hem till min far där resten av the family
var.
Och påväg dit så tänkte jag att jag går en liten annorlunda väg
idag, så jag gick inte vid cykelbanan utan mellan husen, och jag
såg Linus hus och tänkte för mig själv:
"Bara han inte kommer nu, haha det vore lite pinsamt!".
Och sen när jag är nästan jämsides med hans port, ja tror ni inte
att han kommer och parkerar bilen då?
Jösses vad jag skämdes, men jag vågade stanna och prata lite
med honom i alla fall.
Haha, stackars honom då jag såg ut som jag vet inte vad,
menmen så är det.

Nu har vi varit hemma ett bra tag och jag har käkat och just
nu så är jag barnvakt åt Noisen, och även han har nyss käkat.
Så vi funderar på om vi ska ta oss en tur med vagnen,
han är lite trött men vill verkligen inte sova i sängen!
Vi får se hur det blir med den saken tycker jag.

Hoppas även på att få träffa Baby sen (:
Fast det är ju inget ovanligt, eller hur? :P
Hahah.

Imorgon är det fredag,
och vi börjar vid halv 10!
Jag ska möta Freddie och Andreas klockan 8 på torget,
sen ska vi bege oss mot Ellen, för henne ska vi möta halv 9.
Sen ska vi alla fyra bege oss mot sörmlandsgrafiska där klass
MP2 ska vara på studiebesök!
Sen så slutar vi efter det, skönt skönt!
Fast vi slutar ju runt 1 på fredagar annars med men ändå.
Sen så efter att vi är klara där så har jag lovat Freddie att
jag ska hjälpa honom med en sak på stan, vi har nämligen ett
uppdrag att klara av :D HAHHAHAHAHHA.

Nej nu sitter Noah här och säger "mammam" så nu ska vi väl
ta och försöka sussa litegrann.

Hihi.
Skriver senare!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0