- myspys-dag.

Gårdagen var mycket trevlans!

De stora händelserna var i alla fall att klockan kvart i 8 så
mötte jag upp Alexandra och lilla Alvin vid Ica.
Vi hyrde en film (som förövrigt var rätt knäpp :P) sedan så
köpte vi chips och dricka.
Efter det så drog vi hem till dom och det tog ett tag innan
vi slog på filmen då lillen inte ville sova riktigt.
Åh Alex har en sån fin lägenhet och en supersöt son!
När filmen nästan var slut så kom Pontus hem, så han såg sista
lilla snutten med oss.
Sedan så följde lilla familjen mig en bit när jag skulle hem.
Fastnade utanför san marino där jag tog en cigg med lilla mamma,
sedan så bar det av hemåt.

Väl hemma så packade jag väskan,
för att jag skulle nämligen möta upp J.
Klockan tickade på och vi möttes typ utanför mig, och innan vi drog
till honom så hamnade vi på donken då hjärtat skulle köpa lite mat (:
Maten var färdig och vi drog hem till honom.
Väl hemma så blev det sängen typ direkt.

Vaknade imorse av att telefonen min ringde, fast när jag skulle svara
så dog den!
Så tänkte inte mer på det utan somnade om!
Och ca 2-3 timmar senare så vaknade vi av att det knackade på dörren!
Hjärtat for upp och jag som fortfarande inte riktigt fattat låg kvar.
Han kommer trippandes och viskar att det är min MAMMA!
Hahahaha, vi öppnade och mamma och baby som inte träffats förut
tittade lite chockad på varandra :P
Sedan så pratade jag med mamma och sen så gick hon igen,
hon kom alltså upp bara för att min telefon var död och hon inte fick tag
i mig.
Sedan så hamnade vi i sängen igen och sov ett tag till,
tills det knackade på dörren IGEN :P
Haha, mamma även denna gång men då skulle hon bara berätta att hon
skulle iväg och då kunde jag även ladda telefonen.
Kort därefter så drog jag hemåt för att fixa mig och käka, sen så bar det
av mot baby igen (:
Sedan då tills typ nu har jag legat i hans soffa och spanat film och haft
allmänt myspys!
Så tomt att jag blir tokig nu ):
Men tack för en underbar dag hjärtat, det behövdes!

Imorgon börjar min första praktikvecka!
Lite nervöst men ändå skönt!
Ska bli skönt att göra något annat än bara sitta vid datorerna i skolan och
dega!

Nu ska jag sova,
måste vara utvilad tills imorgon.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0