- när jag var liten var jag söt.

Har beslagtagit min lillebrors dator,
han är nog inte allför happy då han skulle spela :P (A)

Har nästan nyss kommit tillbaka in till pappa..
Jag och pappa har varit ute med hundarna och det gick
superbra idag!
Vädret var också fint och det kändes bra, lite segt men
ändå bra! :D

Imorgon är det måndag och då är det massor som ska
göras, och sedan på kvällen så blir det till att sova hos baby.
Ska upp tidigt som satan och ska möta upp mamma då vi
ca halv 5.
Och jag ska även försöka att inte väcka baby när jag går.
Sedan så är vi hemma på kvällen igen, och sedan så är det
upp tidigt på onsdagen då ännu mera ska göras!
Jösses, jag har ärenden och resor hela dagen känns det som.
Sen på kvällen så blir det middag och PARTY med mina bästa!
Sedan efter det så blir det nog även till att sova hos baby,
om han orkar med mig efter en partynatt vill säga (:
Haha, åh han är så söt min lilla knäppgök! :D


Tur att man var söt när man var liten ^^ HAHHAHAHHA.



PUSSPUSS.


UPPDATE!


Känner att jag inte kan skriva 45 olika nya inlägg bara för att jag inte har något
bättre för mig så jag kör på en liten uppdate här.
Först och främst vill jag säga att min mage dödar mig, det gör så ont att jag bara
har lust att hoppa på den (!).
Sen så vill jag även tillägga att jag har världens bästaste vän.
Och efter det så vill jag tillägga att baby är fantastisk (:
Kan det blir bättre än såhär just nu?
Svaret är ja, men jag är glad ändå :D

Ska försöka att kunna smita upp till min fina,
ska bara kolla med honom först och sedan med lilla mamma.
Vi får hoppas på det bästa och då kanske min onda mage bara är ett minne blott,
brukar vara så när jag umgås med honom, jag liksom glömmer att jag har ont.
Riktigt bra :D

Puss på finaste J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0