- NOLL DAGAR KVAR!

Ja vad säger man?
18 år.
Det känns lite läskigt, även om det egentligen
inte känns men ändå!

Min artonårsdag har än så länge varit helt fantastisk!
Igår var jag och mamma i ullared och jösses vad saker
jag köpte (fick :P).
Sen när vi kom hem så drog jag till baby!
Och vet ni hur underbart det var att han var den första
jag fick vara med i mitt artionåriga liv och den sista i mitt
sjuttonåriga!
Det gjorde hela min dag!
Tack baby, du är bästbäst! ♥


Det här är taget för exakt 18 år sedan och en vecka!

 

TACK SÅ JÄTTEMYCKET FÖR ALLA GRATULATIONER!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja tänk att du varit så liten. =0)

Att man bytt blöja på dig, matat dig, sövit dig.

Och nu är du 18 år.

Ännu ett jättegrattis.

Vickis har nått till dig sen när ni ska ses ;0)

Kram

2010-04-21 @ 09:20:48
Postat av: Anonym

Grattis på Den Stora Dagen, Evelina

Hurra Hurra Hurra Hurra

2010-04-21 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0