- nya zlatan och död cigarett?

Solen skiner fortfarande och jag har nyss käkat pizza.
Mööh så sjukt gott det är!
Eller det är väl vitsåsen som är god i själva verket men
ändå (A) För er som känner mig, så vet ni ju att jag ser
mer fram emot vitsåsen än själva pizzan (:

Det är sååå fint väder och jag vill ut och gå,
men det är aldrig någon som vill hänga med!?
Alla säger att dom inte orkar, men dom har ork till annat.
Visserligen kan jag gå själv, men hur kul är det på en skala?
Finns musik, det är helt fantastiskt, men man vill ju dela
glädjen av detta fina väder med någon, right?
Jaja, jag får väl sno en hund av någon?
Jag måste planera lite våraktiviteter nu känner jag,
jag vill ha picknik, grilla, gå typ djulöallé eller sitta med någon
eller några på en balkong och bara ta det lugnt!
Så om någon vill kan ni ju höra av er.

På tal om ingenting så vet väl dom flesta att jag suger på
typ fotboll och sådant?
Jag har alltså ingen bra avståndsbedömning.
Men jag har lovat min lillebror att jag ska med honom och
spela fotboll!? Kan ni tänka er?! :O
HAHAHHAHAHAHAHH, jaja vad gör man inte för dom man tycker om :P

Idag är det 9 dagar kvar tills jag fyller,
det är ensiffrigt och det är NÄSTA VECKA.
Kan ni fatta?
Det kan i alla fall inte jag!
Dessutom skulle jag behöva veta vilka det är som ska med då när jag
fyller, för att det ska fixas lite med bord och sådant.
Så hör av er.

Nu ska jag sminka mig lite.
Nås på mobilen (:
PUSS

BTW, nyss så kommer min lillebror in hit till mig.
Max alltså och letar efter något på golvet.
För er som inte vet så är balkongen i mitt rum.
Sen så tittar han på mig och säger:
- EVVE, Titta! Jag hittade en död cigarett! Jag lägger den i fönstret!
Haha, gulle! Han hittade en fimp som ramlat ner från fönsterbrädan!
HAHAH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0