- onsdag.

Ursäkta mitt senaste inlägg här.
Måste skärpa mig lite.
Kan ju säga att allt är bättre nu,
och det kanske inte var så hemskt
som det lät, dock tyckte jag det
men ändå!

Måste berätta om onsdagen.
Det började med att jag sov hos baby,
och vaknade där, det bästa på hela dagen!
Sedan så drog jag och mamma ner på stan,
och sen så köpte jag cigg och fixade med en
massa annat man bara får göra när man är
18! Haha det var kul!
Sedan så rullade dagen på och jag och mamma
drog ner till oss för att fixa oss runt halv 6?
Jag började att dricka samtidigt som jag fixade
mig och även Marve hade kommit ner hit och grattade
mig! :D
Väl färdig så drog vi till San Marino där Micke och Sigge
väntade! Sedan så väntade vi och Andreas, Freddie, Rolle-Roland
och klasse kom dit.
Sen så käkade vi och till maten blev det en Smirnoff Ice! Haha,
jag, Freddie och Micke tog det medans Andreas och Sigge fick ta en
läsk! Det var lite roligt tyckte jag!
Sedan så började vi dricka på riktigt och dansa, jag sjöng även kareoke
med mamma!
Sedan så kom Mady och Kenny ner!
Då blev det mer dricka och sen när alla dragit typ av dom som var där
med mig så sjöng jag, Freddie, Kenny och Mady kareoke!
Haha, TRE GÅNGER!
Fyfan vad hemskt det lät, men vafan.

Klockan tickade på och alla drog.
Ungefär runt halv 2 började jag och Freddie bege oss,
vi tänkte att vi skulle hem till mig och fortsätta dricka lite innan han skulle
hem. Men då upptäckte jag att mamma hade fått med sig mina nycklar så
jag kom inte hem!
Och hon sov så inget svar fick jag!
HAHAHAH, och baby skulle inte komma hem förns sent och sen så dör min
mobil! Tror ni jag fick panik?

Det slutade med att jag skulle få sova hos Freddie,
tack för det bästa!
Men påväg hem till honom i laggarhult så hoppade vi in hos några
trevlans guys (som jag känner så ta det lugnt) där det blev ett
glas vatten, lån av toa och en rökpaus.
Sedan så vandrade vi hemåt mot Freddie.
Vilket var jobbigt då det snöade och jag hade typ sommarskor med
100 meter klack! :O

Vaknade på morgonen av att Freddie skulle till praktiken!
HAHHAHA.
Jag fick på mig allt och det slutade med att jag fick lunka hem i högklackat
och inte allför mycket kläder!
Sedan så stod håret åt alla håll och sminket rann!
Folk trodde nog jag gick på droger!

Väl hemma så somnade jag en stund och sedan så drog jag hem
till min kära J.
Där blev jag kvar ett tag innan jag skulle iväg och käka.
Sedan slutade det med att jag hamnade hos baby igen (A)
Kollade lite tv och fick massage i svanken där jag har så jävla
ont, tack baby!
Sedan så somnade vi och vaknade imorse av att det ringde på dörren!
Haha, det var någon som skulle fixa något i hans kök.
Så det var bara att kliva upp och när han gått så klädde jag på mig och
drog hem.

Vad skulle jag göra utan min fina?
Han gör mig hel.

Just nu så sitter jag och Noah och disskuterar, lyssnar på musik och försöker
att slå in Alvins paket (:
Vi ska nämligen träffa Alexandra och Alvin över en fika sen :D
Efter det ska jag väl inte göra mycket.
Ska hem till Ellen senare, åh jag har saknat henne!

Skriver senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0