- oplanerad bakning.

Idag har det varit en rätt bra dag.
Praktiken har som vanligt varit underbar!
Det första jag fick göra imorse var att planera lite frågor
och sådant då jag skulle iväg på intervju.
Så fort John kom dit så tog vi med oss en kamera och mina
papper och sedan så cyklade vi ner till duveholm där vi
skulle intervjua estet-bild 3orna och deras lärare då de ska
ha vernissage!
John skötte kameran och jag frågorna och det gick bättre än
väntat och jag blev helt till mig, jösses så fina saker dom gjort!
Speciellt en tavla blev jag helt frälst i!
Den vill jag bara ha, så sjukt fin! Åh får gåshud bara jag tänker
på den!

När vi var klara så åkte vi tillbaka och jag satte igång att renskriva
alla frågor medans John skulle dra.
Klockan 12 som vanligt så fick jag lunch och även då skickades
tidningen in till tryck.
Den kommer imorgon så blir spännande att se mitt arbete ^^.

Imorgon ska jag fortsätta med vernissagejobbet och hoppas på att
det blir någolunda färdigt.

Måste bara berätta en sak.
Det var såhär att jag fick ett litet oroväckande sms från baby för ett
tag sen, och jag blev så nervös och lite smått panikslagen att jag
helt plötsligt började att fläta håret så jag skulle lugna nerverna.
Och sen upptäckte jag att jag helt oplanerat och omedvetet har gjort
två stycken inbakade flätor! En på varje sida och den går från luggen!
Kan ni fatta!? Helt sjukt ju :O
Baby, du får skriva sådär oftare, haha.
Nej då dör jag seriöst.
På tal om hjärtan så ska jag snart hem till min fina :D
Som jag har saknat honom idag, hihi.
Blir myspys ♥

 

Skriver mera senare eller imorgon,
beror på när jag får tid!
PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0