- påsklov? skulle inte tro det.

Hej igen.
Nu var det cirka 1 timma sen jag skrev sist.
Dock skriver jag inte nu för att jag skulle uppdatera
mera utan lite mer för att jag har absolut ingenting
att göra! Dock är kanske det bättre än att jobba?
Stackars baby får jobba nu och här sitter jag och klagar
över att jag inte har något att göra!?
Mina planer gick i kras, ingen svarar på mina sms,
jag börjar få huvudvärk (inte blir det bättre av att sitta här),
det är dött och trist ute och det finns inget att göra!
Vart håller alla människor hus?
Jag vet att jag är hundvakt, men mina planerade planer
hade inte sabbat det ett dug, det hade snarare blivit riktigt
myspys tror jag.

Klockan är snart halv 9 och det känns som om det var nyss
som jag klev upp ur sängen!
Imorgon är det lördag och då är det tänkt att jag skulle träffa
baby (om han har tid), sen måste jag träffa Alexandra, sen ska
vi tydligen käka påskmat, sen ska Taiga hem (vovven) och sen
så har vi tvättstugan.
Det känns som om det inte kommer att gå ihop!
Sen så har jag bara söndag och måndag som slappdagar,
för på tisdag ska jag nämligen till skolan och jobba!
Har ni hört något så sjukt! På påsklovet liksom!
Men vi måste bli klara med tidningen så det får gå.
Sen ska jag väl dit en snabbis på torsdag med.

Och på onsdag ja då fyller mamma, men även så är det disneykväll men mina bästa!
Det blir myspys med film-maraton, godis, och även kanske annat smått och gott?
Hihi :)
Det var längesen så det ska bli skönt att få göra't igen.
Känner att jag har varit väldans isolerad nu under en väldigt lååååång tid.
Psst, på onsdagen är det även 2 veckor kvar till något, guess what?
Det är visst någon som fyller 18 då ;)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0