- så är det alltid.

Godmorgon.
Klockan är strax efter 7 och jag är pigg?
Om ungefär en timma så ska jag möta boysen
här utanför och sen ska vi möta upp Ellen.

Till min stora skräck så insåg jag när jag vaknade
att det snöar!
Jag som hade planerat min outfit helt perfekt!
Jaja, man kan inte alltid ha det sådär superbra,
man visste ju att vi inte skulle få behålla vädret,
för det får vi aldrig när det är sådär fint.

Jag är helt öm och har ont från svanken och upp
till precis under skulderbladen.
Jag har med andra ord haft svårt att sova inatt.

Nej nu ska jag duscha, sminka mig, fixa håret
och styla om min outfit.
Men måste ju se lite vettig ut då vi ska på studiebesök.
Skriver när jag kommer hem (:
Om inte innan jag går?


Vill bara säga att jag har bytt mobil igen då mina andra
utan anledning har slutat att fungera.
Så jag har inte allas nummer kvar, så bli inte chockade
om jag frågar vem det är.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0