- sörmlandsgrafiska.

Denna dag började med att jag mötte upp boysen,
det regnade och vädret sög ren utsagt.
Sen mötte vi upp Ellen och begav oss, vi mellanlandade
på tempo för Freddie skulle köpa choklad ♥ och en
drickyoggi. Sen så fortsatte vi våran vandring och var
först framme och vi fick stå där i kylan och vänta på alla
andra i ca 30 minuter.
För er som inte har förstått så har vi varit på sörmlands
grafiska. Vi började med att sätta oss i ett stort rum där
det var någon presentation och sedan så gick vi runt där
inne, vi fick ha dösexiga orange västar och "besökar"brickor.
Haha, det var så stort på mig så jag såg ut som en dvärg.
Sen efter när vi skulle gå så fick vi med varsit ex av våran tidning
som vi har gjort och jösses så dålig den blev!
Fula bilder, dålig text och allmänt ful.
Sen så fick vi även en påse med andra tidningar.
Det var intressant men lite läskigt.

Efter att vi blev klara så drog jag, Freddie och Ellen oss ner mot
stan för att Freddie skulle handla och behövde lite stöd.
Efter ett tag så hamnade vi på trappen på torget där vi njöt av
solen!

Nu är jag hemma och har precis ringt till min handledare som jag
ska ha under praktikveckorna.
Han verkade trevlig och jobbet likaså :D
Längtar faktiskt, trots att jag ska ut veckan efter.

IHIHI :D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0