- sova.

Dålig uppdatering idag med, jo jag vet.
Men jag har inte haft ork helt enkelt.

Igår fyllde ju mamma och jag var på disneykväll.
När jag sedan kom hem så fixade jag lite och sedan
så mötte jag upp baby och vi drog till honom.
Imorse vaknade jag vid 07.00 av att mamma ringde
då hon ville prata med någon ;)
Jag var helt död så svarade väl mest "mm" och "aa".
Vi la på och sen så forsatte vi sova och vi klev väl
inte ur sängen förns runt 12-13 tiden?
Riktigt skönt att få ligga i sängen länge!
Baby fick en alvedon och lite vatten innan vi "fixade"
oss (klädde på oss bara typ :P) och gick ut.
Jag hämtade Noah och han gick dit han skulle.

Dagen har rullat på och jag har varit helt seg.
Nu sitter jag här och typ sover vid datorn,
så seg och trött är jag!
Nu ska jag nog ta och lägga mig i soffa och kolla tv,
lär väl dösomna.
Baby kommer nog inte hem förns väldans sent så
det blir nog till att sova hemma inatt.

Nattinatti,
ska uppdatera bättre imorgon, jag lovar!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Gullan

Får man inte snart se en bild på denna "baby" ;0)

Hälsa familjen

2010-04-09 @ 10:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0