- TRIIIIIIIVS.

Dag nummer två på praktiken.
Som ni vet så fick jag ju igår redigera en massa bilder,
sedan så fick jag gå ner på stan och intervjua folk och
ta bilder till en enkät som jag höll på med.
Den blev färdig imorse.
All text, alla bilder och all layout till det fixade jag.

Sen idag så skulle jag börja med att fixa "matsidan",
som jag skulle ha hela dagen på mig att göra.
Men den blev jag färdig med till typ halv två så efter ett tag då
någongång fick jag gå hem fast jag egentligen slutar fyra.
Den sidan fick jag layouta helt själv :O
Alla bilder är redigerade av mig, texten är utvald av mig och
hela sidan är gjord efter hur jag ville ha det!
Coolt va? :D hahahah.
Lite chockartat vart det nog att jag blev klar så snabbt,
men jag trivs och jag gillar det jag gör där så det är klart det
går undan! :D

Jag vill berätta för er alla att jag trivs så väldans bra där!
Alla är så dundertrevliga och roliga, och jag känner mig typ hemma
fast jag inte känner en enda kotte.
Åh jag känner att jag inte kommer vilja sluta praktiken där.
Jag vill stanna kvar där, jag skiter i skolan och allt, jag trivs så sjukt
bra!
ÅÅÅÅÅÅÅÅH UNDERBART!
Tack för att jag fick platsen alltså, för jag vet att den inte blev lottad!

Satt en stund på pappas balkong förut med, fasiken så skönt det är
jag är kär i detta väder, och i hjärtat mitt.
Han är så sjukt fin att jag får gåshuuuuuuuud.

Nu måste jag sluta.
PUSSVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0