- två bästavänner.

Hemma nu,
nästa sak som står på schemat är Disneykväll.
Det blir jag och mina två bästavänner + en liten
Noah (:
Jaa, Noah ska faktiskt med oss en stund och spana
på lite disneyfilmer!
Om ca en timma så möter jag upp Ellen och Freddie
här utanför hos mig, sen drar vi och införskaffar lite
nödvändigheter inför kvällen/natten, sen så hämtar
vi upp Noisen och sen så bar det av mot Kungsgatan!
Detta är första gången som jag och Ellen bryter mot
en tradition och har med någon annan, men det blir
nog bra (:

Nej nu ska jag ta och fräscha till mig lite!
Blir nog till att ta av mig jeansen och kasta på mig ett
par mjukisar? Inte allför sexigt men ack så bekvämt!
Måste nog även få på mig någon snygg tröja, behöver
ju inte bara se ut som en slusk i mjukisar.
Hoppas även på att få sova hos baby inatt, dock har jag
inte fått något svar än, men det löser sig säkert (:
Om inte så kan jag ju alltid gå hem ;)
Hihi, nej nu ska jag fixa mig folks!



Kameran åker med så det blir nog en hel del fina bilder!
Dom kommer dock upp imorgon, men den som väntar
på något got....

PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0