- disneykväll.

Hemma efter en trevlans kväll med nära och kära.
Började ju med att jag mötte upp Freddie och Ellen
här utanför hos mig, sedan så gick vi och köpte
lösgodis för typ 60-70kr? Sen så hämtade vi upp
Noah, sen drog vi till Ica nära.
Där införskaffades det två påsar chips, en massa
dricka sedan även ostar och kex!

Efter att vi handlat så drog vi hem till Ellen där vi
genast satte igång med att hugga in på godiset och
chipsen!
Första filmen ut var "skönheten och odjuret", dock
tog vi en paus då Noah skulle äta och Adam Tensta
var med i "halv åtta hos mig".
Tror även det var då någongång ostarna och kexen
kikade fram?
Vi återgick till filmen och Noah somnade kort därefter.
När filmen var slut så klädde vi på oss för vi skulle
lämna Noah hos pappa, och då passade vi på att ta med
Z ut.
När vi kom hem igen så blev det "Lejonkungen" och vi
käkade som aldrig förr!
Det blev bara tre filmer och "Den lilla sjöjungfrun" var
sist ut!
Kändes som om alla satt där och sov i soffan, så det var
nog bäst att börja bege sig hemåt ;)

Det var riktigt trevligt och det bjöds på massa gott!
Nu är min mage som en ballong och jag är mer mätt
än någonsin!


Mina kära när vi var påväg till Ica :)


Först ut var ju "Skönheten och Odjuret".


Första gången han är på Disneykväll!
Däni!


Ellen och Noisen!


Freddie och Z.


:D


Noisen somnade så gott.
Och efter att denna bild är tagen så begav vi oss mot pappa för att
lämna Noah.


Sen blev det ju "Lejonkungen".


Stencoola när vi spanar på "Lejonkungen".
Och vart tror ni att alla skålar står, om inte i mitt knä (A)
MOHAHAHHAHA.


Z!
Han har varit så tokig sen vi klev innanför dörren hos Ellen.
Jag tror att det är för att han kände sig ung med oss?
Hihi :D


"Lilla sjöjungfrun".


:O


En överfull godisskål innan vi hade börjat käka.


Och såhär tom var den efter att jag och Freddie käkat konstant
då skålen råkade hamna i mitt knä (A).

Kanske kommer lite flera bilder imorgon,
men just nu ska jag bara ta det lite lugnt.
Nattinatti, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0