- allmänt dött..

Okej,
känns rätt så meningslöst att sätta sig och försöka skriva
ihop en bra inlägg när man verkligen inte känner för det,
känns mest som att jag skriver bara för att få något skrivet.
Kan det vara så?

Känner också att just i detta ögonblick så är jag väldans ensam.
Väntar på att att klockan ska ticka lite.
Har även kommit fram till att jag bara har sovit någon timma inatt,
kanske därför min kropp har spökat så dant med mig idag?
Och vet ni varför jag inte har kunnat sova? Det har jag också kommit
fram till, det är för att i två hela nätter har jag sluppit sova själv.
Mina kära vänner har så snällt ställt upp :P sen nu helt plötsligt så
får jag sova ensam igen, känns ju lite wierd.
Men som sagt, vane-sak.

Och på tal om allt annat ointressant jag skriver så kan jag ju passa på
att berätta att jag ska ta mig till stallet med Vickis på onsdag!
Sen så ska jag även få provrida broddan! Kommer bli så kulkul! Då kan
man rida samtidigt när man är där ute :)
Sen i helgen får vi se vad som händer, och sen på måndag ska jag med
Vickis till Norrköping för då jäklar ;D
Skriver mer om det när jag är hemma därifrån, annars finns det risk för
att folk inte riktigt förstår.

Nej nu ska jag röka min näst sista cigg och sedan ska jag fortsätta att
lyssna på musik och fundera.
PUSS

Kommentarer
Postat av: vickis

Längtar till både onsdag o måndag ! :D o jag blir helt galen bara jag tänker på ordet måndag :D:D hihihihihi gaaaaahhhh jag har blivit galen :D

Love u ! <3

2010-08-31 @ 07:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0