- bara på magen.

Nu är det såhär att jag har ont i huvudet igen.
Inte kul alls, men imorgon är det skola för fulla
muggar :D:D
Sen efter skolan ska jag hämta upp Noah sen ska
vi ner på stan och köpa lite presenter till honom
han fyller ju 1 på fredag :D
Sen så ska det även inföskaffas något till Matthias
och även till min kära Victoria som fyller!
Sedan så hoppas jag på lite onyttig och fet mat från
Donken :O Har känt ett fruktansvärt sug efter
cheeseburgare idag! Det är ju lite sjukt men någongång
ibland spelar väl ingen roll :D
Kommer väl vara tokstor snart :P
Vet ni? under de senaste två månaderna har jag gått upp
i vikt (hör och häpna, jag som inte kan det!?!) och vill ni
veta det midre roliga? :P
Det sätter sig BARA på magen :P
Det är ju liksom inte där jag vill bli större utan snarare benen
och armarna och så, men ska väl inte klaga (:

Nej nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i sängen då tvn slutat
att fungera igen, haha alltid :P
Men vi hörs imorgon!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Lisen

Gud va duktig du är, gumman :D <3

2010-08-25 @ 12:05:30
URL: http://lisanygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0