- en liten bebis.

Vaknade helt kallsvettig och kudden var helt genomblöt
av tårar! Jag grät till och med när jag vaknade, tror nästan
det var därför jag vaknade.

Det var i alla fall såhär att jag drömde en väldigt sorglig men
ändå rätt fin dröm.
Det började med att jag stod ute i kylan (det var sådär kallt
som det är innan snön faller) och pratade med några vänner
som bodde i huset som vi stod utanför.
Sen kommer min pappa med något innanför jackan och jag
sprang dit för att fråga vad han har för sig och då säger han
såhär;
- Den här lilla låg såhär utanför mitt jobb!
Det var en litenliten bebis som endast var iklädd en fleeceoverall.
Jag fick panik! Jag tar bebisen och springer sedan bort till mina
vänner och vi går upp i lägenheten.
Bebisen var kall men inte förfrusen eller iskall så jag tar av den
lilla kläderna och lägger den tätt intill mig innanför tröjan och
det var nog den sötaste lilla varelse jag någonsin sett!
Det var en han och han var kanske max 2 månader och hade stora
bruna ögon och en ruffsig svart liten frisyr! Så jäkla söt alltså,
är så att jag nästan får tårar när jag tänker på hur söt han var.
Sen så i allafall blev lillen piggare och vi drog hem till mig där
det fanns mängder av Noahs försmå kläder, sen så köptes det
blöjor och lite modersmjölksersättning.
Klockan var ganska mycket så vi somnade och sedan på morgonen
så drog vi någonstans (kommer inte riktigt ihåg) dom jag i allafall
berättade att min pappa hittat denna lilla ensam ute i kylan.
Vi gick till sjukhuset och kollade så allt var bra med den lilla och
sedan så fick jag ta hand om honom tills dom visste något mera.

Sen så hade dom fått tag på mamman och hennes ursäkt var att
hon var lite trött i armen så hade lagt honom där tills hon orkade bära
igen, och under tiden hade hon gått hem.
Det accepterade soc och polisen och alla och hon skulle få tillbaka lilla
söta bebisen.
Det var då jag bröt ihop, hur kan man bara acceptera att någon gör så?
Och sen vaknade jag upp i hysteri.

Hahah, ni hör ju hur knäppa drömmar jag drömmer!
Men, lilla bebisen var i alla fall något av de sötaste jag någonsin skådat,
det går inte ens att beskriva!

Var bara tvungen att berätta.
PUSS


Fatta att hitta någon som är lite mindre än såhär!
Usch vad hemskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0