- Han kommer in med ett stort léende på läpparna!

Jag är mäkta häpen!
Lillebror sprang joggen och när han startade så rann tårarna
ner längst kinderna, tänk vad fort tiden gått och hur stor han
har blivit! Kommer ihåg när han var minimini!
Jag och alla andra blev riktigt chockade hur snabbt han kom
in i mål, hade väl inte förväntas oss det då han inte har sprungit
på riktigt någon gång och knappt orkar gå från ica och hem.
Men fyfasiken så duktig han var!
Jag är riktigt stolt och tårarna rann ju inte mindre när han springer
sista rakan och ler så stort och vinkar åt oss!
Han som kommenterade sa något i stil med;
"Och här har vi nummer .... , Marcus Lindh och han kommer in med
ett stort léende på läpparna!"
HAN ÄR SÅ DUKTIG MIN KÄRA LILLEBROR.
Bilder kommer imorgon :)

Har precis tryckt i mig lite plock att äta så är väl snart dags för något
lite rejälare innan jag besöker sängen :)
Dock ska jag kolla "Something New" med mami så lär väl inte komma i
säng förns efter 22 någongång beroende på när det slutar :)

Nu ska jag kila,
men nattinatti ifall jag inte skriver mera!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0