- lättnad.

Sitter i skolan,
började ju 08.50 för då skulle vi ha Naturkunskap,
när vi kommer dit så visar det sig att våran lärare
är på frilufsdag med sin klass! Lagom kul!
Har nu svenska och sedan lunch som blir pastagratäng
och kyckling :D:D:D:D
Älska mat alltså!
Sen så har vi Arbetsnågonting och sedan Engelska sen
är det slut på sista dagen på första skolveckan.
-
Igår så gick dagen fort,
började 10.05 och slutade ca 12.15 och det är så våra
torsdagar ser ut! GILLA!
Sedan när det var slut drog jag hem till Alexandra
(jag fick skjuts av Ellen och hennes mamma då det regnade,
riktigt skönt faktiskt! TACK)
Sen så umgicks jag med Alexandra, Alvin och lilla vovven tills
klockan var runt 17 någonstans.
Vi bakade och käkade kladdkaka och bara hade allmänt mys.
-
Även inatt hände en del saker,
haha och kan ju säga så mycket som så att efter nattens bravader
har jag insett vad jag vill med mitt liv, hur bra jag har det och
varför allt blev som det blev.
Jag känner lättnad.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0