- lite bättre.

Nu ska ni få veta.
Idag har fröken Evelina Lindh inte varit i skolan
pga av huvudvärk och lite smått kramp mer eller
mindre i magen.
Men i alla fall, det var inte det jag skulle säga ^
hahahahha, trög som vanligt! :D

Denna dagen har bestått av sömn, vila och ännu
mera sömn! Dock vaknade jag tidigt som vanligt
men har till och från hela dagen somnat!
Gick upp till pappa och käkade förut då jag inte
orkade fixa mat och sedan drog jag tillbaka hem.
Våran lampa i badrummet är trasig och vi har inga
fler otrasiga hemma men ändå så bestämde jag mig
för att försöka mig på ett bad för att lindra det onda
lite, och vet ni?
Med lite ljus och massa bubblor som luktade jordgubb
så gick det galant! (:
Så nu är jag piggare och magen känns inte alls för
tillfället. Bra där.

Nu är det såhär att jag längtar lite tills den 6:e samtidigt
som jag inte gillar det datumet alls.
Men för att hålla lite tankar och sådär borta så ska jag med
Vickis till Norrköping då hon ska ta om sin piercing i naveln
och har jag tur så kan även jag ta om min! :D
Vi får hoppas att mitt ärr från den förra inte sabbar för mycket
bara och - att min plånbok tillåter det (:
Vore ju inte helt fel kanske! Jag gillar det.



Nu ska jag snart lägga mig och kolla lite tv om inte huvudet
blir värre vill säga.
Vi hörs mera imorgon (:
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0