- mycket smååå!

Yey,
Evelina Lindh är lycklig.
Idag har jag varit i källaren och letat bland alla mina saker
som hamnade där när jag flyttade och vet ni?
Jag hittade alla mina ridkläder/saker som jag funderat på
vart dom egentligen tog vägen! haha :D
Så nu är jag riktigt lycklig och har packat upp allt så fint!
(lägg märke till att jag fick bära allt från pappas källare enda
ner till mammas lägenhet) Tur att man är så stark då! HAHAH.
Så nu har jag fixat och vikt och bara suttit och lett (le'it = LE)
åt allt, hahah känner mig så sjuk!
Ni förstår att jag ska med Vickis till stallet på lördag och det
ska bli såååå kul för har inte vistas i närheten av hästar på
länge, vilket är riktigt tråkigt då jag älskar det :(
Och vet ni en hemsk sak till? Jag har inte ridit på över ett och
ett halvt år! ILLA och HEMSKT!
Men det är ju underbart att Vickis är så bäst!
Det har hon varit så länge jag kan minnas, för ni förstår, vi
har känt varandra sen vi var mycket smååå!
PUSS PÅ DET.

Nu ska jag fortsätta att lyssa på min mysiga musik och bara ha
allmänt jävla skittråkigt!
Så det så..


PUSS


Jag och Sune för typ 100 år sen :P
hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0