- ridbilder kommer.

Har varit lite seg på uppdatering som vanligt.
Bilder från ridningen kommer så fort jag kommit
upp till pappa.

Just nu så sitter jag här och tar en pause i städandet,
lyssnar på lite mysig musik och bara njuter.
Senare så blir det KK-joggen då lillebror ska springa :)
Hoppas väl även på att träffa lite trevligt folk :)

Får väl se vad som händer ikväll eller imorgonkväll,
har inga planer alls!
På torsdag hoppas jag att det blir en kväll med kära Lisa
och sen på fredag så ska jag umgås med Ellen (finally!).
Får väl se vad som sker i helgen, blir väl eventuellt stadsparken
på lördag då det är en massa saker för Noah där :)

Nej nu ska jag forsätta att städa och sen så ska jag upp till pappa :)
Hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0