- skällde ut honom.

Gårdagen var lovely!

Började med att jag drog hem till Ellen för att hjälpa henne
att få med sig massa saker, sedan så mötte vi upp Freddie
och förflyttade oss sedan mot Ellens pappa för att lämna all
dricka och singstar.
Efter det så drog vi iväg en stund och efter ungefär en timma
när klockan var ungefär 21.10 så drog vi oss tillbaka till Ellens
pappa för att inleda kvällen på riktigt!

Väl hemma hos pappa Stefan så började vi sjunga och dricka
direkt, här spillde vi ingen tid inte!
Ellen och jag började med att sjunga mot varandra eftersom
att John inte hade kommit så vi inte kunde köra i lag.
När John väl kom så körde vi igång och det var jag och John
mot Ellen och Freddie (som vanligt).
Efter mycket sång, dans och dricka så begav vi oss mot San Marino
för att freddie skulle ta en shot och sedan så flyttade vi oss till
öltältet för att få fart på det hela!
Vi var väl nere vid tältet runt 23-23.30? Om jag inte minns helt
fel.
Det var fullproppat och efter mycket om och men så hittade jag
någon där i folkmassan :D
Även någon annan som jag sagt och gjort skällde ut! Haha.
Klockan tickade och vi drog till Donken för att käka en cheese.
Efter det så drog vi till Lilla krog innan klockan hade slagit 00.45.
Vi fick stämpel och tillbringade resten av tiden där.
någon och någon annan kom dit och vi lyssnade på kareoken och pratade
massor, innan klockan blev stängningsdags och vi skulle bege oss
hemåt.
Annika och Marika kom och mötte Ellen och drog även med sig
Freddie som var skapligt på lyset! HAHAHHA.
Själv så hängde jag med någon, någon annan och någon helt annan för lite käk.
Efter det så följde alla någon mig hem, riktigt omtänksamt!

Så fort jag kom hem så tvärsomnade jag! Haha, riktigt illa!

Och vet ni? Igår var jag så stolt över att inte ha träningsvärk i
magen (jag hade det i princip hela kroppen UTOM magen).
Men imorse när jag vaknade så hade jag en hemsk träningsvärk
i magen, huh trodde verkligen att jag skulle dö!
Jag har fortfarande värk och nu har jag det i heeeela kroppen!
Illa, jag är verkligen otränad! Måste ändra lite på det!

Jag har precis käkat så nu är jag mätt ett tag till i alla fall ;D
Och jag kom precis fram till att det är 3 dagar kvar tills skolan
börjar...Känns inte riktigt bra, men man måste ju och det är ju
bara ett år kvar som alla tjatar om ska gå så fort, så det hoppas
vi på!

Nu ska jag spana lite kläder så vi hörs sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0