- sukta efter.

Så är vi återigen här,
Sagan om ringen - konungens återkomst går just nu
på tv och kan ni gissa?
Jag sitter här ensam i mörkret men denna gång med
glass och colasås! Haha, illailla men man kan ju inte
alltid vara beroende av att vara med någon annan,
eller?
Helt seriöst tror jag att jag är beroende av närhet eller
typ i alla fall känna att jag inte är helt ensam.
Dock har jag katterna här, men vad spelar det för roll
liksom, det enda Findus vill åt när han gosar är ju min
glass och den får han fan inte! Höh.
Likadant det här med att sova ensam, det klarar jag
knappt av heller, då blir det sena nätter, orolig sömn
men konstiga drömmar och tidiga mornar.
Bara känslan av att dela säng med någon, även om man
sover hundra mil ifrån men bara själva grejen att höra
en eller flera andas får mig att slappna av och det har
ju även bevisats att jag kan sova till tio med sällskap!
Haha, rekord typ.

Nu är det reklam och jag kan inte låta bli att lyssna på
lite musik. Just nu är det lite smörsång på svenska men
vet ni? jag gillar det just nu när jag känner mig galet lugn
och även har funderat mycket på vad jag egentligen vill
göra, jag menar vad jag vill göra i mitt liv?
Vill jag jobba med media? eller kanske med barn? eller
varför inte något helt annat? Just nu så är det massor med
förvirring kring det.
Känns som om jag måste ta mig en tankeställare och fundera
ut vad jag i allafall känner att jag vill göra NU för senare kan
ju allt ändra sig totalt.
Det löser sig nog.

Nu ska jag fortsätta att spana på filmen,
måste ju få sukta lite efter Aragorn ;) måste medge att han
ser rätt bra ut i dessa tre filmer alltså! Men som sagt, det är
fler än han som gör och det är ju bara i dessa filmer man
lägger märke till honom.
Dessutom så finns det så mycket fint här runt omkring att
titta på i alla fall (:
Synd bara att allt försvinner en efter en :P
Haha, jag får forsätta äta glassen innan den smälter och tycka
synd om mig själv ;)

Natti,
PUSS


Ska förövrigt ta om min navelpiercing.
Och där brydde sig alla ^ alltid jag och min intressanta
info! Men som sagt, ordet är ointressant ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0