- överraskning.

Gårdagen var ju bara så underbart wierd!
Tror aldrig jag haft roligare någongång, trots att
denna kväll började sämre än någon annan någonsin
gjort! HAHAH! Got it!

Började med att jag fixade mig och drog sedan till
Ida och Kim. Blev där ett tag innan vi rörde oss mot
San Marino då Kim skulle rigga upp allt som behövs till
kareoken.
När allt var fixat där så tog det lite lång tid innan det började
rinna in lite lite folk och sedan kom även moster och Saam!
Då blev jag överlycklig och jag och min kära kusin började med
att sjunga :D Sen så blev det dricka och så vidare.
Sen så skulle vi röka och då när vi går ut ser jag tre boys i
cowboyutstyrsel! Och då tänkte jag bara "vafan?Fast ja vill också ha en sån hatt!".
Sen när dom närmade sig så såg jag ju att det var några väldigt
roliga människor! Det var ju Alex, Jack och Tobbe!
Vi pratade lite innan dom drog in och strax där efter kom vi.
Det dansades, sjöngs och till och med cowboysen sjöng ;D riktigtfint.
Sen så blev det lite bugg med Tobbe som snurrade mig så jag trodde jag
skulle kräkas, haha illa!
Cowboysen drog men vi andra blev kvar ett tag innan vi drog till lilla krog
för att ha kareoke med Erling.

Väl inne på lilla så blev det mer drag, dricka och roligt folk!
Cowboysen kom tillbaka ett tag innan dom återigen försvann.
Det blev mer dricka och sång och även dans! Sedan så kom det även lite
andra intressanta personer som jag verkligen inte hade förväntat mig inne
på lilla, haha! Men det var ju kul med lite överraskningar.
Det som dock var lite wierd var att alla skulle skrämma eller kittla mig!
ELLER kasta upp mig i luften, morr hatar att vara liten.

Sen så följde jag med moster och Saam till där deras skjuts skulle komma,
hann dock inte se om dom kom hem då jag fick trevligt sällskap :)
Jag sov till 10 imorse! Kan ni fatta! Jag EVELINA LINDH sov så länge!
Tror att mina tidiga morgonrutiner har att göra med att jag sover ensam,
och jag HATAR att sova ensam.
Kollade även på barnprogram imorse, riktigt intressant måste jag få säga ;)
Funderar dock ibland hur dom tänker med nutidens barnprogram, jag menar
dom slåss, svär och är dumma! Det ska man väl inte lära barn?
Jaja, kom hem för ungefär två timmar sen och jag måste bara få tacka alla
för igår!
Det var riktigt trevligt med roligt folk, överraskningar, och en massa annat
trevlans :P Haha, myyyyyyys ju.

skriver snart,
nu ska jag städa lite.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0