- frusen och ensam.

Denna helg har varit allmänt trevlig,
mysigt folk och bara lugn.
Känns som om jag verkligen inte vill att
helgen ska ta slut, då blir jag ju ensam igen?
För kan ju säga att jag känner mig väldigt
ensam just nu, ingen som svarar när jag frågar
något och ingen som säger åt mig att le lite :P
Haha, sköningar det det!
Kan ju säga att dom gillas så sjukt skarpt!

Sitter här just nu inlindad i filtar, har till och med på mig
pyjamasbyxor, morgonrock och tofflor och ändå så
fryser jag! Det är ju sinnessjukt!
Btw så har jag sovit till typ 11 (då är det i genomsnitt) både
igår och idag, det är ju bara för bra alltså,
undra varför, höhö.

På tal om ingenting så måste jag väl kanske kasta på mig
ett par byxor igen, för tror nog folk skulle kolla konstigt
på mig om jag kommer in på ica för att handla kattmat i
pyjamas och morgonrock!
Men det måste jag fan testa någongång ju! :D HAH!

Är också fruktansvärt sugen på att kolla på någon mysig
gammal film som typ "Dirty Dancing"eller "Titanic".
Det var galet längesen ju! Får ta en kväll någongång med
mina katter som faktiskt står ut med mig:P Haha.

Nej nu ska jag göra något annat.
Skriver senare.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0