- alltid typiskt mig.

Dåligt med uppdatering igen.
Men var som sagt på MVC igår och senare på kvällen
så fick jag lite trevligt besök :)
Som vanligt skulle det bara vara en snabbis, över en kopp
kaffe sådär men det blev mycket längre haha!
Mycket trevligt och mysigt i alla fall, tur att det finns någon
som kan få en på sådär bra humör :D
-
Hämtade också ut mitt paket igår, visst det kostar att ligga i men
lika bra att köra på när det var massor med rea :)
-
Idag blev jag hemma, hade sånna sammandragningar imorse.
Annars har det väl inte hänt mycket mera än att jag legat och
dragit mig. Följde med mamma ut en sväng med Noah förut då vi
skulle posten och lite sådär, faktiskt riktigt kallt ute nu igen!
Träffade på lite trevliga människor och *vipps* så blev jag på bra
humör igen och nästan trippade fram på snön.
Vissa av mina vänner kan verkligen få mig att känna mig uppskattad
bara genom att de tittar på mig.
-
Imorgon blir det praktik, om det inte gör för ont.
Sedan så är det ju på torsdagar som jag har min föräldragrupp men
eftersom att barnmorskan som leder kursen skulle bort på torsdag så
blev träffen flyttad till imorgon (onsdag) istället.
Så dit måste jag ta mig i alla fall, eller jag och jag.. mamma ska med :)
Det var ju bra att ta med någon som står en nära eller skulle vara med
på förlossningen så det kändes ju toppen :)
-
hade även lite tankar på att börja köpa lite julklappar, så man inte kommer
där sedan i sista sekunden igen.. Alltid typiskt mig.
Aja, hörs väl imorgon eller senare :)
Beror lite på om jag får tillgång till pappas dator så jag kan föra över lite bilder
och visa er :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0